Chea , Ilyas , Nazri (:

Oh , kengkawan yang tersayang ! Hehe , aku akui . Memang aku rajin post malam ni . Sekali 3 kan . Haha . Bila aku dah dapat laptop , takda sapa pon boleh kacau .  Walaupon laptop ni laptop abang aku , aku dengan muka tak malu buat macam hak milik aku sendiri . Haha , takpa . Abang aku tak berkira . Dah laa hensem , baek pula tu ! Haha , ikhlas ni (: Nak tengok muka dia ? Memang takda harapan laa . Asal aku nak snap foto dia je , dia marah . Mahal sangat kot ! Hehe , Oke , intro panjang pula (:

CHEA , ILYAS , NAZRI .


Apa motif aku letak nama dorang ? Sebenarnya kami hangout sesama tadi kat OU . Of course laa Chea yang drive . Nak suroh aku ? Start enjin kereta pon tak pernah . Tolonglaa jangan gelak . Nanti aku belajar bawa kereta oke . Urm , kami kuar dalam jam 10 lebih laa .

Masok je dalam kereta Chea , wah ! Kawanku berpurdah laa . Alhamdulillah . Dia pakai baju kurong dan purdah sedangkan aku ? Jeans dan T Shirt . Sumpah aku segan tadi . Ehehe . Memula pergi KUIS kat Bangi dulu sebab Chea nak register exam dia . Haha , aku tak faham sebab aku bukan student kolej . Well , agak dalam 1 jam lebeh gak laa tunggu dia dalam kereta tadi . Ramai laa pulak kan .

Then baru pergi OU . Aku agak batak sikit pergi OU sebab ni baru second time aku pergi . Ya , dudok kat Sungai Buloh tapi tak selalu pergi OU , Mid . Dan aku tek pernah jejak Times Square tu ! Hahah . Aku tak malu untuk mengakui semua itu . Proceed ~

Niat sebenarnya nak jumpa Tasha . Dia jadi cashier kat market Jusco OU . Kawan kawan ramai yang kerja . Aku ? Oke , dah ! Hehe . Memula sampai pergi Pejabat Pos , renew road tax ( aku buta kereta ) . Then sental burger king . Mahal weh ! Baru aku tau sebab selama ni sental McDonald je . Muraj laa kan . Hehe , Dah laa tak sedap pula tu . Haha . Tapi aku bersyukur dapat makan . Alhamdulillah (:


Lepas tu solat . Then melilau macam orang takda tujuan ! Hahaa . Memang best laa . Jalan jalan jalan dan jalan lagi . Hehe . Then tengok orang buat show Chinease New Year . Jakun jugak laa tadi . Tapi satu perkara yang aku lupa nak buat . Snap snap ! Huhu . Oleh sebab aku lupa nak snap maka dengan itu takda laa gambar untuk entri ni . Huhu . Sedeh !

p/s : lama tak makan McDonald (:

6 ulasan:

LehaMY berkata...

hehehe . dah lama tak makan burger king . memang sedap kentang gorengnya berbanding mcd! hehehe :D

♥cik cahya♥ berkata...

da lama xsinggah burger king..

fatin sh berkata...

rindu sama chea !

Cikin berkata...

@LehaMY
yeke sedap ? mcd lagi best kot ! hehe .

Cikin berkata...

@♥cik cahya♥
eheh . jom laa makan beger king . u blnja ! hehe .

Cikin berkata...

@fatin sh
heheh . sila laa contact dia (: