Biar betul ni ?

Tadi kan kan kan , aku masok laa Blog Abang Ben Ashaari tau , baca entri latest dia . Klik kat nama beliau tu tau . Entri pasal sikap gopoh blogger laa . Aku pon dulu gopoh jugak . Nak ramai kan follower laa , up traffic laa . Benda tu memang laa penting kepada mereka yang pasang nuffnang tu kan . Tapi jangan laa sampai sikap gopoh tu , menyusahkan orang lain .

Well , anyway . Sedang aku scroll dengan rancaknya kat blog beliau , aku ternampak sesuatu . Eh , betulkah ? Aku memula tak pasti laa sebab keadaan mata aku yang rabun ni + aku tengah bergelap dalam bilik ni . Aku usha balek . Eh , betul laa . Wah , tak sangka . Nak tau apa ? Tengok bawah tu .


Dua dari bawah tu , nampak kan Cikin Di Sini . Tu laa blog aku . Tak sangka pula boleh terpampang kat situ . Lalala ~ Yang aku bangga , kat blog beliau tu . Hehe . Tima kaseh Abang Ben sebab buat bloglist tu .

3 ulasan:

superduperleya berkata...

eicehh . aku dah tahu dari semalam taw . sumoah jeles ! HAHA

superduperleya berkata...

sumoah = sumpah

tungkaran hati.blogspot berkata...

blog marche ....! Votre blog est super.