Apa apa entah mimpi aku .

Assalamualaikum kawan kawan . Ini adalah entri terakhir aku untuk malam ni . Insya-Allah esok update lagi . Sebab mata aku memang dah mengantok gila ni , nak tidor . Bercakap pasal tidor , mesti ada kaitan dengan mimpi kan . Haa , ni nak cerita pasal mimpi aku laa ni . Mimpi malam semalam . Memang aku rasa mimpi yang paling tak boleh blah sepanjang hampir 20 tahun usia aku .

Mimpi yang haru (:

Tempat tinggal aku kat kondo tau . Loaded kan . Haha . Kondo ni pon lain daripada yang lain , macam mall plus kompleks sukan . Sebab dalam kondo ni ada shopping lots , kedai makan , and siap ada court badminton and takraw lagi .

Oke , sedang aku jalan jalan turun tangga ( senaman untuk kurus ) , ada bunch of boys kacau kacau aku tau . Tak suka ! So , aku pon jalan laa laju laju kan . And aku perasan one of the boys tu adalah member aku , Azman Hisyam . Ceh , hampas kelapa punya member !

Daripada jalan , aku berlari . Lari turun tangga . Then sampai kat basement tu memang dah takda tangga dah laa kan . Ah , sudah . Jalan mati pula dah ! Macam mana ni . Then aku nampak Nurul Ammar . Dia kata nanti dia panggilkan Shah Ameer .

Aku dah tak boleh tunggu dah sebab Azman Hisyam dah dekat sangat dengan aku . Aku kena selamatkan diri sendiri . Kat belakang Azman Hisayam tu ada tangga untuk aku ke tingkat atas balek . So , aku pon dengan berani tolak laa Azman Hisyam tu and muka dia terendam dalam air panas kat situ . Mana pula laa datang air panas , aku tak tau . Tapi muka dia memang melecur laa .

Masa aku nak naik tangga tu , aku nampak . Oh , heroku Shah Ameer ! Aku pergi belakang dia nak sembunyi laa konon . Oke , part ni memang tak boleh blah . Aku terlalu cuak sampai kan aku terpelok dia . Diulangi TERpelok . Perhatikan partikel TER- oke ! Yang aku heran , kenapa badan dia tough eh . Kat sekolah kurus je ! Tetiba aku rasa macam ada suara  . Lah , makcik aku kejot laa . Dah pagi .

Tamat mimpi yang indah (:

Sampai situ je laa mimpi aku . Hehe . Naseb baek si Shah Ameer tu takda facebook dengan blog . Kalau tak , mau dibacanya . Kepala aku bakal diketok tau ! Hahaha .

Oke laa kawan kawan . Aku tidor dulu ya .

SELAMAT MALAM .

3 ulasan:

fatin sh berkata...

haaa ! ahahaha .

biela berkata...

haha...
sweet giler mmpi ko ekin...

superduperleya berkata...

wakaka . aku gelak guling guling dah neh . lawak siot !