Aku tak mandi sebab Fizo Omar

Terasa agak tidak selesa bila menaep dalam keadaan diri yang belom mandi lagi . Hehe . Padahal bukan nya busy samapi terlajak waktu mandi . Apa nak jadi anak dara ni . Haish . Ni kalau bakal mak mentua baca ni , cancel jadi menantu . Bak kata Cekgu Rahayu . Hehe .

Jangan fikir aku malas mandi oke . Tapi tadi aku sebok memikirkan masa depan . Apa yang bakal aku tempuhi ketika dewasa nanti . Sekarang masih remaja  (: Muda belia tau !

Tadi kan , aku tengok cerita Dolah Hapak kat Astro Prima tu . Terasa pula diri ku ini . Haha , sebab masa tu belom mandi lagi . Tapi aku memang suka sangat cerita tu sebab ada Fizo Omar yang handsome lagi kacak bergaya tu !

Korang tengok tu , dia renung je aku . Oh , jangan laa jeles . Haha . Baeklah . Aku nak menuju ke bilik mandi .

P/s : Kelapa dan orkid baik untuk rambut !

2 ulasan:

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

patut la ada bau smpi sini...hahahaha jgn mrh ;-)

Syafiq Rosli berkata...

hehe..wah ske ye dia kat fizo..