Aku , Oilatum , Halim .

Perhatian : Sila kembangkan hidong anda ke tahap maksima . Hidu bauan yang menyegarkan tersebut . Wangi kan ? Terima kaseh ! Haha . Aroma tersebut adalah daripada sabun oilatum . Pernah nampak tak ? Urm , sabun ni memang tak femes mana . Tapi bagus tau . Ececeh , promote pula .



Aku pakai sabun ni pon sebab doktor yang suroh . Kulit aku ni laa , sensitip ! Jadi nak tak nak kena laa pakai . Hahah , Cerita sabun pula . Actually cerita aku laen .

Aku ada seorang member ni . Nama dia Halim . Kami sekelas masa tingkatan 4 . Masa tingkatan 5 , dia pindah ke Gombak . Masa dalam kelas kan , dia sikit punya pendiam . Dengan perempuan pon tak cakap . Sampai gitu sekali . Aku contact dengan dia pon melalui Myspace , tapi aku dah delete . Hehe .

Then masa tu tukar phone number . Sekarang ni kami memang rapat . Hari hari mesej . Dia dah tak segan dah dengan perempuan . And sekarang ni dia panggil aku SAYANG , aku kena panggil dia ABANG ! Hahahahaha . Memang tak boleh blah ! Aku layan kan je laa . Bukannya ada apa pon . Saja dia nak gedik . Hehe .

P/s : Selamat malam . Oilatum tu bagus (:

2 ulasan:

LehaMY berkata...

tak penah dgr pula nama sabun tu . hehehe.

biasalah orang mesti akan berubah . pemalu jadik tak pemalu . yang tak pemalu jadik pemalu. hek hek hek :D

aNnE berkata...

sabun ni untuk kulit sensitif ke ek ? hehe