This is it . Kebenaran !

Selamat membaca rakan rakan blogger yang dikasihi . Aku harap mata korang mampu bertahan lama untuk membaca entri aku yang agak kurang hebat ni . Hehe . Cuba korang tengok title entri aku tu .


This is it . Kebenaran !


Korang dapat tangkap tak apa yang bakal aku coretkan dan kat sini . Malam ni kan , aku nak reveal satu rahsia . Amboi , bahasa omputih kau ya . Haha . Rahsia yang aku nak reveal ni ada hubungkait dengan diri aku . Ni pasal poll nuffnang yang kat blog aku laa . Bila aku baca je , rasa geli hati pula . Macam macam jawapan ada . So , sekarang aku nak kasi tau yang sebenarnya laa . Korang sila rujuk poll aku yang warna kuning tu ya .

Soalan 1 : Nama sebenar cikin .

Nur Ashikin tau . Bukan Nurul Ashikin mahupun Fatin Nurashikin . Hehe .

Soalan 2 : Kegemaran cikin .

Korang macam tau tau je kan kegemaran aku online . 80 % kot ! Haha , ada jugak yang kata aku suka tido . Tu pon betol jugak .

Soalan 3 : Dress up cikin .

Biasanya kalau keluar jenjalan dengan family atau hangout dengan member , pakai jeans je . Lagi selesa nak gerak lelaju . Kalau pergi kenduri kawen ke , baru pakai baju kurung . Tapi lebih ramai kata aku pakai baju kurung . Oke jugak tu . Nanti aku amalkan . Macam Ana Raffali . Ada jugak yang kata aku pakai gaun , haha . Tu takkan kot .

 Soalan 4 : Keturunan cikin .

Aku berketurunan mamak + melayu . Tangok muka pon dah tau kan . Aku bukan melayu + cina , atau arab + korea ya kawan kawan . Hehe . Macam macam laa korang ni .

dan soalan terakhir

Soalan 5 : Apa cikin buat sekarang .

Actually sebelum ni aku kerja sebagai promoter yang berdedikasi . Tapi sebab penat sangat kerja tu , aku sekarang dilabel sebai seorang penternak anggur yang berjaya ! Haha . Insya-Allah kalau ada rezeki aku masok U , aku sambung belajar . Korang doakan laa aku ya . Terima kaseh !

Haaa . Sekarang dah tau kan . Sekian sahaja daripada saya .

Assalamualaikum (:

Tiada ulasan: