Sengal Zone : Saya Takut Doktor !

Hidup sebagai seorang penganggur sesakali tu memang terasa best . Sebab apa ? Sebab dapat online setiap masa . Pagi , petang , siang , malam , tengah malam , pepagi buta . Hehe . Bila kita dapat online , dapat laa kita mengjoinkan diri dalam segmen dan kontest kan .

Memandangkan segmen ni berakhir jam 10.30 , adalah lebih baik kita menaip dengan pantas semaksima mungkin .

Segmen ni ditaja oleh Incik Udeen yang sengal tetapi hensem ! Heheh .

Anda takut doktor apa ?
Actually aku tak takot pon kat doktor . Macam tak perlu je . Doktor tu pon orang gak apa . Lain laa kalau doktor tu doktor jadian . Jadian daripada serigala ke musang ke . Hehe . Mau laa kena NGAP ! Cuma aku tak suka kalau doktor tu seorang yang gatal dan miang yang amat . Contoh laa . Kalau budak perempuan tu demam biasa je . Tapi dia pergi check ke tempat yang tak perlu . Faham faham je laa kan . Korang kan dah besar .

Kenapa takot ?
Ini lagi satu soalan yang jawapan aku agak menyimpang . Boleh kan Incik Udeen ? Hehe . Aku sangat tidak suka doktor yang gatal dan miang kerana mereka ni laa yang menyebabkan profesion kedoktoran terpalit dengan imej buruk . Eh , betol ke istilah yang aku guna ni ? Hehe . Korang faham kan apa yang cuba aku sampaikan ni .

P/s : Sorry bebanyak Incik Udeen , saya telah menyimpangkan soalan dan jawapan . Ehehe .

3 ulasan:

vampire's lovex berkata...

ehhe...takot doktor gatal miang ekk...


kasi sepakan padu jek kat doc cmtu :)

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

yeke ? alamak ! bru skrg terfikir sl ni...huhu awk ! awk ! page awk cute. sy link kt page sy ekk ?? nk follow da ta leh r....huhu

Cikin berkata...

lovex : hahaha . blom prnh berdepan lg dgn doc gitu . kalau tak , mahu kena dah .

yuki : thnks link (: