Sengal Zone : Pukul 12 Ni !

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Wooh , sejuknya malam ni . Mana taknya , kat sini hujan tau . Walaupon tak laa lebat mana , tapi mampulaa buat baju kau basah kuyup kalau bersidai kat luar tu . Serta mampu juga membuat orang yang kat dalam rumah ni meraung nak pakai baju tebal macam eskimo tu . Hehe .

Sebelum aku melalut lebih panjang , aku nak kasi tau ni . Aku gembira sebab setelah sekian lama Incik Udeen tak buat segmen , akhirnya beliau buat juga . Terisi juga kekosongan blog aku ni dengan segmen beliau . Eheh .

Tu laa Incik Udeen . Selamat berkenalan . Hehe ^^
Untuk mengcompletekan segmen , aku dikehendaki menyambung ayat yang bertulesan merah ni

Pada pukul 12, saya berjalan jalan di depan rumah.  Tiba tiba saya ditarik oleh ____________________

dengan menggunakan tidak lebih daripada 20 patah kata . Macam buat esei bm pula ! Oke , aku start .

Pada pukul 12 , saya berjalan jalan di depan rumah . Tiba tiba saya ditarik oleh mak saya . Lalu mak saya berkata " Kau ni dah tak tau jalan balik ke rumah ke ? Sepuk mau !

Eheh , esei saya ada 18 patah kata . Boleh je kan , hehe .

10 ulasan:

iekasub berkata...

join segmen encik udeen jugakkk! :D nice knowing you!

Cikin berkata...

ekeke . u too :)

Siti Farah berkata...

huuuu...mak garang...ehehehe

Encik Luncai berkata...

salam kenal.. usha dari blog sengal zone.

jom join.. Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal dan Berat 2011

Miss Ran berkata...

mak garang anak melilau ke lain

dr blog sengalman

Siti Farah berkata...

Salam , pinjam ayat utk wat citer....

http://ismifarah.blogspot.com/2011/01/monyet-sesat.html

Cikin berkata...

@Siti Farah
hahaha . mmg kena grg kalau ada anak keras kepala . hehe

Cikin berkata...

@Encik Luncai
salam perkenalan jugak (:

Cikin berkata...

@Miss Ran
hahaha . bkn slalu melilauu (:

Cikin berkata...

@Siti Farah
haha . boleh . sila sila (: