Sengal Zone : Jenama Handphone Ku !

ASSALAMUALAIKUM (:

Setelah sekian lama tak join segmen ,
aku gagahi juga jari jemari lembutku ini untuk mengjoin .
Lalalala ~

Segmen ni dibuat oleh seorang insan bernama
jeng jeng jeng ...

Incik Udeen

Motif aku besarkan nama beliau ?
Hehe . Saja gatal jari .
Oke , kita teruskan ya .

Model handphone aku .
N73 je .
Kalau aku dapat blackberry bold , aku post ya .
Hehe .

Harga waktu beli .
Aku tak beli handphone ni .
Aku rompak kedai . Haha .
Urm , tak laa . Aku kan baik . Hehe .
Handphone ni ayah aku kasi .
I love you , ayah !

Kenapa sayang hanphone ni .
Sebab ayah aku yang kasi tau .
Lagi pon dah lama aku guna handphone ni .
Boleh kata handphone pertama laa ni .
Masa akhir form 5 (2008) .

Oke , tu sahaja rasanya . Eheh .
Korang join laa jugak .
Kelik je nama beliau yang besar kat atas tu ya .

1 ulasan:

eiysya zasya's berkata...

bez jugak segmen simple camnih.. hee~

nway, i tag u.. =D
mencari 10 kawan comel dan hensem..