Saya blogger ceria !

Hari yang ceria ! Kawan kawan yang ceria ! Famili yang ceria ! Dunia yang ceria ! Semua ceria laa senang cerita . Kenapa semua ceria ? Haa . Sebab aku sedang join 1 segmen bloglist ni . Sila cekidaot blog Loqman Hakim untuk maklumat lanjut ya .

Ni pula antara gambar yang paling ceria yang aku ada . Ingat nak masokkan semua , tapi banyak sangat pula nanti . Sampai ke lantai blog nanti . 
 
 
 Foto atas ni di snap tahun 2010 . Tahun lepas ya anak anak . On our last day kat sekolah tu sebagai pelajar sekolah . Ceriakan ? Memang best laa dengan mereka ni ! Rindu kalian woo (:

Ceriakan otakmu dengan kenangan indah . Ceriakan harimu dengan gelak tawa . Moga moment indah antara kita akan teros bersemadi dalam lipatan kenangan yang CERIA !

Aku pon tak tau apa yang aku melalut atas tu . Hehe .

Dengan ini aku nak tag 2 orang member

Anne
Leeya

Selamat maju jaya dan CERIA !

1 ulasan:

:Cikgu Akim: berkata...

tahniah!!cikin blogger ceria!