Peserta raja lawak yang aku suka dan kenapa .

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan kawan :)

Aku rasa dah lama aku tak post video dalam blog aku yang tersyang ni . Last video yang aku post , video muzik korea kot . Haha . Masa tu terlalu addicted . Sekarang ni taklaa addicted sangat , sikit je kot . Ni semua gara gara Cik Intan laa ni . Haha , maaf ya kawan !

Tapi sekarang ni aku bukan nak cerita pasal korea . Aku nak ke Raja Lawak sekejap . Rasa macam baru hari tu aku tengok Nabil dan Sepah jadi juara Raja Lawak . Alih alih sekarang dah ada Raja Lawak yang baru pula . Dah masok minggu ketiga dah pon.


Actually aku tak minat pon Raja Lawak yang sekarang ni sebab macam tak best je . Tapi ada sorang member aku kata best . So , aku gagahi jari jemari lembutku untuk menekan 105 kat remote astro tu . Korang nak tau tak peserta Raja Lawak mana yang berjaya buat aku tersenyum sensorang masa tengok Raja Lawak ni ? Sila scroll ke bawah ya puan dan tuan sekalian .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TAAADAAA !!


Ni laa Man . Nak tau kenapa dia mampu buat aku tersengih sensorang ? Tengok laa video ni ya !




Best kan kan kan ? Tu laa . Aku cerita tadi korang tak percaya .
Aku tak percaya cinta .
Aku tak percaya cinta .
Aku tak percaya C I N T A !

Menyimpang jap . 

Enjoy the video oke !

Tiada ulasan: