Lenyapkan Malaysia ? WTH !

Mood : Marah , bengang , panas hati .

Siyesly , darah aku menyirap sampai ke otak dah ni . Memang tahap maksima ni . Lama dah tak rasa marah macam ni . Jadi tahniah buat kau kau dan kau yang berjaya buat aku marah . TAHNIAH YA !

Kalau ikotkan hati yang mendidih ni , nnak je aku mencarot ! Tapi bila fikir balik , tak guna pon nak mencarot dan caci maki orang macam mereka tu . Eh , orang ke ? Setahu aku kalau orang tidak ada sikap macam tu .

Korang mesti tertanya - tanya aku marah pasal apa kan . Meh aku cerita dari awal . Tadi kan aku jelajah satu blog ni . Aku baca tajuk entri dia " Lenyapkan Malaysia " . WTH !! Bila aku baca , dia kata ada satu community kat FB namanya " Lenyapkan Malaysia " .



Huh . Sunggoh tak sedar diri , tak reti berterima kasih . Kau tak tahu ke wahai insan mulia . Masa tsunami siapa yang tolong negara kau kalau bukan Malaysia . Masa gempa bumi siapa yang tolong negara kau kalau bukan Malaysia . Amah kat Malaysia ni siapa yang kasi makan kalau bukan rakyat Malaysia sendiri . Jadi secara langsong dan tak langsong kau tu BERHUTANG dengan negara kami yang kau gelar MALINGSIA ni tahu !

Sedarlaa diri kau tu wahai insan mulia ! Tolong berpijak di bumi nyata . Kalau takda pertolongan dari Malaysia , negara kau takkan boleh bangun semula . Negara kau lumpuh . Tapi ada Malaysia minta kau bayar balik pertolongan ? Takda kan . Jadi , tolonglah tak payah nak poyo , bongkak segala macam tu . Ingat ingat laa mati ya .

Sekian , terima kasih wahai insan mulia !

p/s : aku pergi blog ni tadi . dapat info dari situ . terima kasih (:

4 ulasan:

Innanie | Ariffin berkata...

aku rasa benda ni tak yah dilayan... makin dilayan, makin menjadi. nyampah uolls!

Cikin berkata...

haha . tu laa . tp mmg sgt tak bole blah .

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

sgt ta perlu nk layan dorg ni. hm. mcm lalat..haha

Cikin berkata...

@Khairul Atikah @ Cik Yuki
ya . lalat yg berterbangan hinggap ke smph .