Kenangan lalu . Ececeh !

Halo kawan kawan yang dihormati . Macam biasa laa kan bagi blogger yang baru nak tegar macam aku ni . Malam macam siang , siang macam malam . Waktu tido pon kadang kadang terbalik . Tapi aku bukan nak cakap pasal waktu tido .

Mood malam ni agak romantik dan sedikit jiwang ! Haha . Aku jiwang ? Kelakar pula . Actually tadi aku check inbox mail aku . Berkepok kepok dan bersawang sikit sebab lama tak sign in mail tu . Sedang aku delete mail yang lelama tu , terjumpa laa a few photos .

Muzik sedih please ! Nak tau aku jumpa foto apa ?

 Aku rasa korang boleh agak tu gambar apa kan ? Ya , gambar sepasang kekasih yang dahulunya sangat bahagia . Kini , bawak haluan masing masing . Selama aku bersama dia , aku tak pernah masok kan gambar dia dalam blog aku ni . ni laa first time . Hehe . Bukannya apa , saja nak feeling sikit . Haha . Muka kena laa blur kan , buat apa korang nak tengok ? Tak kenal pon rasanya .

Ni lagi satu .


Foto ni pon kenangan jugak sebab dia yang editkan . Sayang pula nak buang dua dua gambar tu walaupun kami dah takda apa apa ikatan melainkan seorang islam . So , dengan sedikit rasa berat hati aku buang dua gambar ni dari inbox mail aku .

Muzik riang please !

Tiada ulasan: