Keheningan malam tak membantutkan niat .

Malam yang sepi tetiba diganggu oleh
BUNYI BOLA !
Haish , tak boleh tengok orang tenang langsong .

Kejadian berlaku sekarang di ruang tamu .
Sedang aku leka mengonlinekan diri ,
adek aku tetiba on tv .
Tengok bola . Tottenham vs MU .

Biarkan beliau dengan tv tersebut .
Tadi aku sempat bergambar dengan donut kesayangan ,
HAHAHA .
Snap guna cams laptop abang ni hah .
Nak guna laptop sendiri belom ada . Lalala~

Ini
.
.
.
.
.
.


dan ini

.
.
.
.
.
.
.

Donut coklat yang menjadi kegemaran aku buat masa ni .
Beli kat king's je . Hehe .
Setiap kali rehat aku makan tu ,
Nasi pon aku makan . Hehe , Buntal laa !

Tadi kan , aku keje full tau ,
Dari 10 pagi sampai 10 malam .
Penat tak terhingga laa .
Masa dalam bas tadi masa nak balik ,
aku dah tekan loceng tau .
Tapi bas tu tak stop .
Member aku plak tekan , pun tak stop .
Sekali aku jerit , WOI !
Stop pun beliau ..
Bukan berniat untuk kurang ajar ,
tapi dah 2 kali tekan loceng .
Takkan tak dengar kot ? Leka ?
Tak boleh laa macam tu . Haish !

Naseb esok off . Boleh tido lambat ! Haha .
Oke laa ya . Mata dah nak lelap . Tido dulu laa ya .

ASSALAMUALAIKUM (:

Tiada ulasan: