Kad bank baru .

Tadi lepas balek sekolah , aku tak straight balek rumah . Aku pergi bandar baru jap . Nak buat maybankard baru . Kad aku yang sebelum ni tak boleh guna .Dah rosak .
Ehsan pakcik google .

Ehehe . Sampai maybank dalam jam 12 juga laa .
Aku pergi laa kaunter . Kata kat abang tu , nak renew kad . Dia suro pegi tingkat atas , kaunter 2 . Aku pon pegi laa . Masok je , aku blur . Ni nak kena buat macam mana ni ? Kena amek nombor dulu ke atau pegi je kaunter tu ?

So , aku turun laa balek . Aku tanya kat orang lain pula sebab abang tu pegi mana entah . Akak tu pon suro laa aku follow dia . Isi borang . Then dia kata amek masa 2 jam nak proses semua uh . Aku pon dengan langkah bersahaja keluar dari situ . Takkan nak tunggu 2 jam kat situ kan . Aku pon pegi laa the store . Sampai sana aku pegi tempat Cik Intan . Patotnya kalau off day , tak boleh masok situ . Tapi , ada aku kesah ? Haha . Jahat kan aku ni ? Keje baru 15 hari tolak cuti , dah buat perangai sendiri .

Aku piker nak karok . Tapi duet ? Hahaha . Lain kali je laa kot . Aku pusing pusing the store tu , lepak sana , lepak sini , jam 2 aku gerak pegi bank tu balek . Aku ingat kan kena tunggu kejap je . Haish , mau dalam 30 minit lagi aku tunggu . Bila aku dengar akak tu sebot nama aku je , bukan main girang hari aku . Haha .

Settle semua , aku gerak balik dengan pantasnya . Ni laa rupa kad baru aku .
Ehsan pakcik google sekali lagi .
Haa . Siap pon . Tahniah kepada aku . Lepas ni bila gaji dah masok , aku akan manfaatkan baik baik kad tersebut . Haha . Faham kan maksod aku ni . Lalala ~

TATA !

 

5 ulasan:

Cikbelog berkata...

sebelum ni tak manfaatkan ek kad tu? hehee

syafiQakarim berkata...

haha oh oke.jgn lupa banje.
kena manfaat kan kan ? ;p

Cikin berkata...

hahaha . sblm ni isi takda . so , tak boleh nak manfaat kan sebaik mungkin ! lalaal ~

aNnE berkata...

jimat2 tau.jgn boros2..ekekeke ;p

Cikin berkata...

sdaya upaya utk tak boros . hee . boros tu kan amalan syaitan :)