Jangan laa nangis !

Aku tak tau entri ni versi sedih atau kelakar . Macam ni . Aku komen komen laa dengan Cik Leeya kat FB . Ada satu statement aku kata kat dia .
aku : tak perlu . akan aku selami hati kau . ke lubuk hati kau yang paling dalam .

dia : siyes . terharu plax . mau nanges boleh ?

aku baca tu je , bantai senyum sensorang . Kalau gelak nanti , mak aku pandang pelik pula . Pesal anak dara dia gelak sensorang . HAHA . Kita sambong lagi .
aku : jangan laa sygg . tak sanggop tengok aer mata kau . eheh .

dia : tapi aku siyes neh .

AHAHA . Senyum sensorang lagi . Adoi . Leeya oh Leeya . Kau betol betol dah buat aku senyum sensorang pagi pagi buta ni . Aku taep macam tu je . Kenapa oh kenapa kau nak nanes pula ni . Power sangat ke ayat aku tu sygg oi . Baca punya baca , rupa rupa nya ...
dia : bukan sebab ayat kau . tapi aku memang rasa na tisu sekarang .

Oh , memang tengah sedeh ya . Kenapa ni sygg ? Apa apa hal bagi tau laa ya . Jangan laa pendam sensorang . Hati kau jugak yang sakit jap lagi .

I LOVE YOU !

3 ulasan:

Deeyaudeen Sabri berkata...

sweet gile.. hehe mane x nngis.. :P

Deeyaudeen Sabri berkata...

sweet gile.. hehe mane x nngis.. :P

Cikin berkata...

hahahaha . tp klkr laa . ayat spontan gitu .