Header baru lebih simple .

Kawan kawan . Ni update sebelum masok bilik tido . Maklom laa , tilam dan bantal dah rindu kat aku . Sekejap je aku guling guling tadi . Haha .

Aku saja je nak tunjuk transformasi header blog aku ni . Apa kata korang ?
 
SEBELUM



SELEPAS

 Oke ke ? Atau maken burok eh ? Sebab aku rasa aku lagi suka yang simple . Tak laa semak mata aku dan orang lain yang masok blog aku ni .Eheh .

Tu je untuk malam ni . Jumpa esok kalau dipanjangkan umur aku ni . TATA !

Assalamualaikum :)

9 ulasan:

..bicara hati ke hati.. berkata...

nice header..hihihi..:)

Deeyaudeen Sabri berkata...

simple itu cntikkk :) hehe

qeen berkata...

oke tu. simple and nice! cute.
follow awk :) jenguk2 blog kite eh :D

Siti Fatimah Fuzz berkata...

simple is better

zati berkata...

simple itu comel :)

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

nice n simple tp lg ske y lme tu hahaha

Cikin berkata...

Hehehe . Tenkiu :)
yg sblom ni agak besar plak . lalala ~ lmbt load .

iekasub berkata...

header itu comel.. :))

Cikin berkata...

thanks :)