Coret coret

ASSALAMUALAIKUM (:

Wah , lama nya aku tak bukak blog kesayangan aku ni .
MUUAAHH sama dia .
Sian dia sensorang kat sini .
Macam takda tuan je . HUHU .
Maaf laa ya , tuan kamu sibuk dengan karier beliau .
Aku wanita berkerjaya tau sekarang .
HAHA .


Sejak start kerja ni jarang betul online .
Pegi pagi , balik malam .
Nak tau aku kerja apa ?
Tanya laa weh .
Korang tak tanya , malas aku nak taep sini .
HEHE .

Penat tau kerja ni .
Penat tunggu customer .
Pernah 3 hari aku tak bukak cash bill .
HUHU .
Takda sapa sudi beli kasot aku .
Sayu .

HAH . Over jap . Lalala ~
Tapi yang paling tak boleh blah ,
pada hari ketiga aku kerja ,
aku boleh demam .
TERKEJOT kot dengan suasana baru tersebut .
HEH . Ayat skema jap .
Sekarang ni dah tak demam dah
tapi selsema dengan batok ada lagi .

Aku kat sini kerja dengan Cin Intan & Cik Leeya .
Tapi department lain lain laa .
Waktu kerja puun lain lain .
Waktu rehat lain lain .
Waktu balik lain lain .
Senang cerita semua lain lain laa .
Eheh . Saja nak panjangkan entri .

Anyway hari isnin aku cuti . YEAY !
Dapat jugak merehatkan kaki .
Lenguh tau kaki kerja situ . Berdiri je .
Macam tiang bendera , HAHA .

Jap lagi ingat nak keluar jap .
Nak bli nombor pin UPU .
Semangat ni nak isi borang tu ,
Aku berdoa semoga dapat belajar kat U .
Dan U pilihan semestinya
UNIMAS !
HAHA . Jaoh pula pilihan aku .
Mak pun tarik muka bila aku cakap nak stadi kat situ ,
Then aku cakap , "Ekin gurau je laa"
Tapi dalam hati aku memang nak belajar kat situ .
Bole laa mak , eh ? HEHE .

Anyway , aku akan menhabiskan masa cuti aku
dengan melakukan sesuatu yang  berfaedah ,
HAHA . Skema jap .
Nak buat apa eh ?
Masak ? HAHAHA . Lama tak masak .
Makan selalu laa . HEE ~
Ah , tolak tepi  dulu .
Aku nak cekidaot web U .
Nak tengok kos yang ada .

TAKE CARE (:

Tiada ulasan: