Sengal Zone : Mega Project 2011 .

Hai hai hai .
Bersiaran secara langsung sekali lagi
dari teratak indah ku ini .
LALALA ~

Masa aku taip ni ,
mulot aku dah menguap jutaan kali .
Tapi aku maseh gagahkan jemari lembut ni
untuk mencatat sepatah dua kata .

Oke , sebanarnya dah lama aku nak join projek ni .
Projek yang diberi nama
Sengal Zone : Mega Project 2011
( klik sini untuk ke sana )
HEHE .
Kalau nak tahu lebih lanjut ,
sila laa berduyun duyun ke blog beliau tu ya !

Di sini aku sertakan gambar aku yang comel ni .
Oke cikin .
Kau memang perasan . HAHA .

Besar pula gambar ni .
HEH . Takpa .
Bagi yang rabun macam aku ,
boleh laa nampak dengan jelasnya !
HEHE (:

Sebelum tekan button PUBLISH POST ,
kena laa jawab soalan dulu .

Saya nak tersenarai sebab saya mahu lebih dikenali .
Bila orang dah kenal kita ,
mesti kita dapat ramai kawan kan .
Tu kan bagus sebab dapat erat silaturrahim , ye tak ?
HEHE .
Lagi satu sebab entri Encik Udeen ni best !
Kira peminat setia laa ni .
So , waijib senaraikan saya .
HAHA . Oke , abaikan yang tu .
Lagi satu sebab Encik Udeen ni hensem .
Mak cair nyah ! HAHA .
Oke , yang ni untuk bodek .

Aku pon tak tau apa yang aku merepek ni .
Harap maklum ,mata dah pedih . HEHE .
Apa kena mengena eh ? LALALA ~

Korang !
Join jugak jom .

Tiada ulasan: