Segmen : Jom berkenalan .


Nampak tak title atas tu ?
Bagus . Tau baca kan ?
Bagus juga . Macam tu laa . HEHE .
Oke , abaikan .

Sedang aku godek godek encik belog,
terjumpa laa satu belog ni tau .
Kepunyaan Loqman Hakim .
Aku scroll ke bawah
then nampak laa segmen jom berkenalan .

So , daripada aku tenung je encik tetikus tu
lebih baik aku join .
CEKIDAOT !

Status aku .

Aku single & aku bahagia . Hati sudah tertutup untuk bercinta !
HAHA . Kalau aku nak kawen , aku invite korang (:

Cerita tentang diri aku .
Aku seorang yang pemalu sebenarnya . HAHA .
Tak percaya eh ? Kat dalam alam maya yang indah ni je aku agak becok .
&
Aku baru habis STPM . Tak laa baru sangat . 15 hb disember .
Kira baru lagi laa jugak kan ? ADEH .
&
Aku bakal jadi promoter kasut kat The Store Sungai Buloh .
Agak agak nak beli kasut , contact laa aku .
Nanti aku recommend . HEHE .

Cerita tentang blog aku .
Aku mula mula buat blog just for fun .
Saja takda benda dah nak buat . HEHE .
Tapi bila lama lama kat sini , best pula . Dapat ramai kawan baru .
Kat blog ni aku cuma cerita pasal apa yang aku lalui setuiap hari .
Dan kadang kadang tu ada laa ilmiah sikit .
Di tekankan lagi , KADANG KADANG !
HEHE .

Pandangan aku tentang dunia blog .
Blog ni ada baik & buruknya .
Yang baiknya , kita dapat share macam macam ilmu dengan semua orang .
Lebih cepat dan praktikal .
Yang buruknya pula , ada orang yang guna blog
untuk aibkan orang , sebar cerita palsu . HAISH !
Tak suka betul laa . Tak baik tau macam tu .
Buat apa nak ada hasad dengki . DUSH !

Nasihat kepada rakan yang baru nak buat blog .
KAWAN ! Jom laa join blog . Tapi dengar sini ,
janganlah menyombong & perasan bagus sangat oke .
Kita dalam ni dah macam satu rumpun .
Buang laa ego & perangai burok tu .
One more thing , kalau BW tu ,
janganlaa suroh orang follow kamu .
Biarlaa orang tu follow kamu seikhlas hati beliau .
( Dulu aku pernah buat , macam HARAM je ! )

Keunikan yang terdapat pada blog aku .
Lihat blog ku , cantikkan ?
Terima kaseh blog tutorial sekalian !
EHEH . Cover jap .
Apa yang uniknya eh ? HAH !
Blog ni unik sebab beliau kaler PINK !
Ya , pink itu lembut & anggun .
HEHE .

Sampai bila akan menulis blog .
Kalau bole sampai ketukan jari terakhir ke keyboard .
HEHE . Sayu je .
Actually , aku sendiri tak tau . Tapi aku akan tulis selagi berdaya (:

Impian aku dalam dunia blog .
Aku harap aku dapat kumpul ramai kawan .
Dan dapat buat contest .
Dan dapat bagi give away .
Sebagai penghargaan kepada kawan kawan ku tercinta (:

So now , aku nak tag beberapa orang .
Beliau adalah Cik Mimie , Cik Leeya , Cik Sue , Cik Dayah .

Selamat mengjoin kan diri kawan kawan .
ASSALAMUALAIKUM (:

4 ulasan:

:Cikgu Akim: berkata...

owh sama baya ngn sis saya..baru abis stpm..semoga berjaya k!!dpt result gempak...

da boleh isi upu fasa 1 da..salam perkenalan dri saya stdent UPSI bakal guru SP N BIOLOGY~

aMieraroSe'$ berkata...

thanks 4 tagging darl :) first time ko ingat aku kan ? huhu .

Cikin berkata...

cikgu akim , tenkiu . doakan ekin berjaya ya (:

mimie, ngek . aku slaloo doe ingt kau !

Nuruasmat berkata...

salam peknalan ^_^