Pembunuhan Siti Mazni .



Berita pembunuhan Siti Mazni .
Aku tengok kat Buletin Utama tadi .

Haish !
Apa nak jadi laa kan ?
Takda otak agaknya pembunuh tu .

Macam ni ceritanya .
Arwah mulanya keluar nak jumpa kawan .
And the next day dia dilaporkan hilang .
Then ada budak laki laki 15 tahun laporkan kat polis
yang dia ni tengok budak perempuan kena bunuh .

Setelah polis soal siasat ,
Tertangkap sorang budak laki laki 16 tahun .
Budak ni bawak polis ke tempat dia buang mayat Siti Mazni .

Terdapat 1 tikaman kat dada mangsa .
Mangsa disorok kat bawah timbunan pelepah .
Siti Mazni ni form 2 .
Tahun depan PMR .
Tapi nak buat macam mana kan .
Ajal dah sampai .

Tapi kalau aku dapat budak laki laki uh ,
nak je jotos kepala beliau
& sumbat dalam parit !

Menurut cerita makcik mangsa ,
makcik dia ada mimpi pasal Siti Mazni ni .
Makcik dia mimpi ,
dia ( Siti Mazni ) bergelut dengan laki laki .
Tak sangka pula tu petandanya .

So , kengkawan sekalian .
Hati hati laaa masa keluar or hangout .
Benda macam ni kita tak bole nak jangka .

TAKE CARE !

4 ulasan:

Faisal berkata...

Hi cikin..nice to meet u..hhehe..

sekrang ni bahaya so kena hati-hati.tlbh2 lagi perempuan..

Cikin,jom join aktiviti kat blog sy..


Aktiviti Menarik 1: Percaya tak yang korang boleh dapatkan 15 ribu visitor seminggu?Tak caya mari baca ini dan jadilah 10 blogger bertuah!

Aktiviti Menarik 2: Pencarian Header Tercantik 2010

Cikin berkata...

btol .
oke , terjah blog awk :)

adan berkata...

apa hubungan mangsa ngan suspek?

Cikin berkata...

kita pun tak tau .
tak ckp pon dlm berita tu .