Ni bukan entri contest ! HAHA .

Motif title tu ? HAHA .
Kalau korang perasan laa kan .
Dalam 2 - 3 hari ni ,
berapa banyak contest aku join ?
Semua entri yang aku post mesti ada pasal contest .
HEHE .

( Sambil dengar lagu )
Aku dah jadi teruja pula nak join .
Baru nak aktif balik laa katakan .
Selama ni aku pasif je .
Just BW ! Tak best laa kan .
So , daripada menung je tengok skrin pc ,
adalah lebih baik kita join ya kawan kawan .

Tau tak apa kebaikannya kita join contest ?
Tak kira laa contest ke segmen ke .
Kita dapat up kan trafic tau .
Lalu menjana peningkatan incik nuffnang kita (:
Selain tu , dapat plus plus kawan .
HEBAT kan ?

Aku jugak tengah teruja dengan 1 lagu ni .
Lagu ni memang dah lama .
Tapi baru tadi tau tajuk lagu nya .
Thanks to Cik Rieyana . HEHE .
Lagu Bestfriend - Kiroro .
Cubalaa CEKIDAOT kat youtube .
Best giloz !

Oke , aku tak boleh lama .
Ada projek sikit . HEHE .
Apa ya agaknya projek tu ?

3 ulasan:

iDa berkata...

tol 2...heheh..dgn join contest ...kita leh support kwn2 blogger yg lain spy tros bsemangat utk ber blog..egeeggegeggg

mkch join contest ida tow...

aNnE berkata...

anne pun suka lagu tu dulu..haha

gudluck!:)

Cikin berkata...

tenkiu kawan :)