Mengantok gila !

Ouh , beliau left hand drive (:
Waa . Sehari tak update ,
rasa macam sebulan ! HAHA .
Tadi memang nak update tapi busy pula .

Pagi pagi lagi aku dah semangat tau .
Sebab nak pegi jamuan form 6 kat Kelab Saujana .
Tau tak kat mana ?
Meh aku jawab kan . HEHE .
Beliau terletak kat Saujana Utama .

Pegi balik menaiki kereta Nazrin .
Gila laju beliau bawa kereta . Adoi budak ni .
Tau tak ada orang yang masih sayangkan nyawa ?
HEHE .
Bila cakap macam tu dia kata biasa je .
Haish !

Aku duduk kat belakang tu menggigil je .
Dah laa sejuk sebab hujan .
Pastu dengan cara dia drive lagi .
Kalau aku kasi tau mak aku ,
confirm tak bole naek kete beliau lagi . HAHA .

Cerita jamuan pula .
Jamuan tadi best juga laa .
Ada karok tau . ALAA !
Nak jugak , tapi malu .
Cuma plan dengan Cik Leeya nak karok je esok .
Tambah nak cari keje juga dengan Kembar .

Masa nak balik tu ,
peluk arab dengan cekgu cekgu ,
kawan kawan . WAAAAA !
Gonna miss them , BIG TIME !
Insya Allah ada umur jumpa lagi .
MUUUAAAHHH !

Masa dalam kereta nak balik ,
sekali lagi beliau bawa macam orang gila !
Berzikir je laa yang mampu aku buat .
HOH !

Dah sampai rumah mak kata nak pegi rumah nenek .
Ni nenek saudara aku laa .
Saja nak melawat sebab suami beliau baru meninggal .
AL FATIHAH .

Urm , balik dari rumah nenek jam 10 lebeh .
Sekarang baru boleh update . HEH .

Well , cermin mata dah tak sabar
untuk diletak dalam kotak beliau .
Sepit rambut pun tak sabar
untuk dicampak ke atas meja .
Losyen pun dah tak sabar
untuk disapu ke kaki & tangan yang lembut ni .

HAH ? Pirahh ! HAHA .
Selamat malam . Assalamualaikum (:

Tiada ulasan: