Its a phenomenon ! Seriously .


Semua orang perkatakan pasal beliau .
Ramai yang cari beliau untuk solve problems .
Ramai yang telah berjaya .
Anda bila lagi ? Hehehe .

Apa fenomena nya ?
NESCAFE !

Hahaha .Fenomena buat diri aku laa .
Tujuan utama aku minum nescafe
hanya untuk hilangkan mengantuk .
Yelaa , masa tu nak stadi ( konon ) .
Tapi sampai sekarang ni
walaupun dah habes STPM ,
tetap mencari nescafe .
Senang cerita , 24 jam mesti ada nescafe .

Aku tak tau apa motif aku minum nescafe sekarang .
Dah cuba untuk stop
tapi tetap tak boleh .
Haish !


Agak agak ada tak side effect
kalau terlalu kerap minum nescafe .
Urm , dorang letak dadah ke apa dalam tu
sampai kan aku ni ketagih .
Adoyai .

10 ulasan:

Faraa Cullen XD berkata...

milo ag best !
haha :p

Nur Ardilla Najwa berkata...

neslo sedap...

Cikin berkata...

haha . tu fenomena akan dtg :)

Aizuddin Hanis berkata...

hahaha...kamu same dgn kawan org...nescafe nak ari2...

p/s : ( A H 7 ): Chelsea Vs Manchester United Postpone

Cikin berkata...

dah nama pun ketagih . hehe .

Tanpa Nama berkata...

just nk bg pesanan sket,

jgn mnum kaffein (nescafe/tea) lbih dari 2 cwn shri sbb kaffein blh menyerap kalsium kt bdn kta,para2 gurl lg la kna jga2 tau...

Cikin berkata...

uhh ? siyesly , kene stop .
sbb dah 3 gelas nescafe bedal td .
blom masok mlm lg .

Ain Atika berkata...

hah...kalau dah minum tu memenag addict.tak boleh kata apa dahh..hihi

Cikin berkata...

hohoho .
sape laa yg cipta nescafe !

Cikin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.