First Contest By Adam Haiqal .


Nampak kan gambar atas ni ?
Beliau laa Adam Haiqal , yang buat contest ni .
Beliau mengajak aku melalui chat box .
HEHE . Alang alang orang dah ajak .
So , dengan rajinnya aku turut serta .

TEMA :
Kenangan 2010 dan azam 2011
Panjang kott kenangan ku wahai incik .
Takpa , aku pendekkan je laa .

1 . Sebelum start skola ,
aku hangout dengan Cik Sarina & Cik Tasha tersayang .
Lepak kat McD je . Bajet sikit . HEHE .
Sarina & Tasha tersayang
Rindu laa kat korang .
Lama tak lepak sama .
MUUAAHH !

2 . Aku mula rapat dengan Cik Leya , Cik Sue , Cik Intan , Cik Bieha & Cik Biela .
Kami sekelas dari lower 6 .
Tapi masa upper 6 baru rapat .
Lalu tertubuh laa satu persatuan yang digelar G6 !
HEHE . Its official oke ^^
Kami G6 ^^
3 . Pada tahun ni jugak . 11 Mei .
Aku kehilangan 2 orang sahabat . Serius sedih gila .
Dorang pergi dengan cara macam tu .
Kelik sini je laa .

4 . Aku buat keputusan untuk clash dengan kimi .OH . TIDAK !
Oleh sebab aku sedar bahawasanya kapel itu haram !
Aku taknak laa tambah dosa yang sememangnya banyak ni .
Even aku masih sayang kat dia .
HAISH ! Dah dah . HEHE .

5 . Aku diperkenalkan dengan dunia karok ! HAHA .
Dulu member ajak , aku tolak .
Tapi sekarang aku yang over karok ! HEHE .
Mana taknya . Best melalak dengan dorang .
Lepas tensen tau .
Ni kat suria box ^^
Haa . Nampak tu ?
Aku yang baju hitam tudung hitam .
Ayu tak ? HAHA .

6 . BerWEBCAM bersama teman tersayang !

Gambar ni masa puasa kedua kalau tak silap .
HEHE . Dah habes kelas masa ni .
So , dengan selambanya kami berSNAP !

7 . Shopping raya bersama G6 !
Moment best gila laa .
Korang mesti pelik kan ?
Asyik dengan G6 je . Takda orang laen ?
HEHE .

Kami shopping kat KL je .
HEE ~
Tengahhari keluar , jam 9 baru sampai rumah .
Shopping sikit je .
Ni masa nak dekat dekat raya juga laa .

HAA . Tu laa kenangan 2010 .
banyak lagi sebenarnya .
Tapi nanti panjang sangat pula entri ni . HEHE ^^

Kita cerita pasal AZAM 2011 pula .
Jom . CEKIDAOT !


1 . Nak kurus kan body ni .
HEHE . Actually ni azam 3 tahun lepas .
Tapi maseh belom terlaksana sampai sekarang . HAHA .
Hopefully tahun depan boleh !

2 . Nak keje dengan tekunnya .
Aku dah dapat keje . Eksited tau !
Memandangkan ni first time keje ,
takot , cuak , gugup tu mesti laa ada .
Tapi aku cuba terbaik ^^

3 . Nak further study kat UNIMAS .
Jaoh kan ? Mak tak bagi sebenarnya .
Mana taknya , kat Sarawak kott .
Aku stay selangor . HEHE .
Tapi nak jugak ^^

4 . Nak buat lesen kereta .
HAHA . Dah 19 tahun tapi takda lesen .
Pegi mana mana guna public transport .
Teringin juga nak drive sendiri . HEHE .

Oke , itu je laa .
Tahniah laa kat incik ni
sebab beliau dah buat aku teringat balik
memori yang manis , pahit , kelat , tiga rasa pon ada !
HEHEHE .

TAG SEMUA BLOGGERS (:

7 ulasan:

aNnE berkata...

gud luck yer;)

Cikin berkata...

eheh . tenkiu :)

Adam Haiqal berkata...

adam dah list kan senarai nama peserta..sila inform kalau nama tiada dalam senarai..:)

Adam Haiqal berkata...

check it out siapa pemenang bagi contest Adam Haiqal sekarang!!\

Adam Haiqal berkata...

congrats sebab menang...
sila tgglkn num phone kt twitter or fb..n pm my inbox oke...
ASAP...

cik Ladies berkata...

tahniah sebab menang :)

ɐɥsɐɟ berkata...

TAHNIAH ye :)