Choc Cheese Cake !

Tengah best hadap incik blog yang hensem ni ,
tetiba mak suro aku tengok kek dah masak ke belom .
Aku dengan rasa senang hati pergi CEKIDAOT .
Wah , dah masak laa !
Aku potong laa kan ,
bole pula adik aku pegi amek .
Bila aku mintak sikit , dia sumbat semua dalam mulut .
Perangai kau !

Tapi padan muka .
Menggelupur kau , kek tu panas lagi laa (:
HAHA .

Nak tengok kek tu ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ini laa beliau !





Nampak simple je ,
tapi SODAP GILOZ tau .
Sayang mak !

And esok ANNIVERSARY mak & ayah .
Cepat je masa 22 tahun berlalu .
Ya , mak & ayah bersama selama 22 tahun .
Aku harap keluarga kami akan bahagia selamanya
walau apa pun dugaan yang datang !

MUUUAAAHHH !

8 ulasan:

nurhidayah berkata...

cm sdap jer..bg la resepi...:D

KaLeD diDi berkata...

YUM2!
pollow u pollow me back ? ? ?
http://lampoh09.blogspot.com/

KaLeD diDi berkata...

YUM2!
pollow u pollow me back ? ? ?
http://lampoh09.blogspot.com/

Cikin berkata...

mmg sodap !

superduperleya berkata...

ekin! makan kan untuk aku taww n sampai kan happy anniversary buat macek comel dan abg nor aku tuh . HAHA . xoxo . (:

Cikin berkata...

hee . TENKIU :)
aku dah makan kan utk G6 skali <3

A.D.A.M. berkata...

laponye tgkkkk. huhu

Cikin berkata...

HAHA . Ada lagi tu . Mau ? (: