Bola oh bola .

Memula nak ucapkan
TAHNIAH !

Tahniah buat Malaysia sebab menang td .
Piala apa entah .
HEHE
Maaf laa ya , bola bukan minat aku .


Tengok kat blog update kat dashboard tu ,
semua pasal bola .
Adoi . Oke , korang fanatik bola .
Tak boleh nak kata apa dah .

Dengan tamatnya perlawanan tu ,
maka tamatlah persoalan yang bermain di benak korang .
Tapi memang dah tau Malaysia juara .
I love you laa (:
Aku nak tanya ni .
Dengan sopan ni . Ehem ehem .
Saudara saudari ,
kenapa minat bola eh ?
Best sangat ke ?
HEHE .
Masa adik aku tengok bola tadi ,
aku jadi tension gila .
Tolong laa tukar .
Dah laa masa tu tak dapat online .
Duduk depan tv , dorang tengok bola .
HUHU .


Aku bukannya tak bangga dengan negara sendiri ,
bukannya taknak tengok negara sendiri menang ,
tapi macam mana laa korang boleh tahan .
Dah laa bising .
Pastu orang cakap cakap .
Pastu bising lagi .
Orang jeri sana sini .
Sekali lagi adoi .

Tapi sekarang aku gembira ,
sebab bola dah habis . YEAY !
Dah tu je (:


p/s : mungkin ada yang kata aku tak sensitif pasal ni . tp ini cuma luahan hati aku sahaja oke . PEACE !