Tiada tajuk


Kenapa aku rajin update ? Aku tanya pada diriku yang tersangat laa comel ni . Ehem ehem . Cik Leeya , jangan jeles ya . Ini kenyataan yang harus anda terima ! Haha .

Berbalik pada soalan tadi . Hmm . Mungkin aku sedang bahagia kot . Mungkin juga kan . Kawan kawan . Famili . Boyfriend . Eh , salah . Mana ada boyfriend . Kawan kawan dan famili saja . Statement macam promote diri pula . Huh , peduli apa . Sapa author belog ni ? Saya kan ? Haha .

Maaf ya . Saya bukan serendah itu . Maksud aku bukan ketinggian ku dalam unit ukuran . Tapi , adoi . Faham faham je laa . Korang kan bijak pandai . Heheh . Aku pun tak tau nak tulis apa ni . Aku tulis apa yang terlintas di hati je . Apa yang lalu , aku interprestasikan dengan memicit keyboard yang berwarna hitam ni .

Adoi , ayat kau cikin . Tajuk entri pun tak tau nak letak apa lagi ni . Adakah ini perkara biasa yang berlaku bila nak menduduki STPM ? Rasa cuak , gemuruh , menghantui diri dan menyelubungi sanubari . Ceewahh ! Bila Cikgu Rahayu aku yang comel ni baca , mesti menangis kecewa . Mana tak nya . Dalam esei tak nak pula tulis guna perkataan bombastik . Kat belog ? Rajin laa pula . Bombastik kah ? Haha . Lantak laa .

Nak tulis apa lagi ea ? Hahaha . Run out of idea laa . Bak laa mari idea . Hah ! Aku ada lirik yang baru terlintas kat kepala aku yang super genius ni . Ehem ehem . Tuning suara dulu .



























 




Takpa laa . Tak jadi . Suara mahal kot . Hahaha . Kesian laa korang . Baca panjang panjang . Ada tu yang baca tak sampai separuh , dah tekan butang X di penjuru atas belah kanan . Haha . Biar kan mereka . Aku di sini hanya untuk meluahkan ketidaksenangan hati ni .

Foto dinasour yang cumel seperti aku tu takda kaitan pun dengan entri ni . Aku upload sebab beliau cumel . Seperti aku ! Whahahaha . Oke , cut this crap . Nak buat entri lain pula . Hahaha . Pupye <3

Tiada ulasan: