Rajin yang melampau

Actually , jam 1 pagi tadi kott aku dah offline .

Then , pegi dapor .

Motif nak buat NESCAFE je .

Tetiba mata ni terpaku kat bakol telor .

Hohoho , banyak nya . Ingat kan nak buat kek .

Tapi malas pulak . Bahan pun tak cukop .


Lalu , terlintas laa kat kepala otak aku yang genius ni ,

nak buat nasi goreng .

Lepas tu , tetiba je cekodok & roti telor menerjah kepala ni .

Alamak !

Nak buat mana 1 ni ?

Last last , semua aku buat . Hahahah (:


Banyak kot .

Nasi goreng aku dah habeskan dengan mak .

Cekodok & roti telur aku bawak bekal . Hehe .

Tetiba kegilaan datang .

Masak pepagi buta . Hehe ~


Lalu dengan langkah yg amat bergaya ,

aku selongkar peti sejuk .

Keluar kan ikan bilis & cili .

Nak buat nasi goreng .

Ni hah hasil nya .


Nasi goreng (:

Dah tinggal separuh pun ~

Mak kata sedap .

Lagi sedap drpd yang kat kedai Mek tu . Hehe .


Oke . Sambil makan nasi ,

aku buat roti telur pula .


Roti telur (:


Hee ~ 8 keping aku buat .

Whahaha .

Last , aku buat cekodok .







Hee ~ Aku bwak skola cekodok & roti telur tu .

Makan masa rehat tadi .

Tapi bukan makan sorang sorang oke .

Aku makan berenam ++ .


Jumaat ni bawa bekal lagi !

Kali ni nak bawa nasi goreng pula .

~ TAMAT ~

5 ulasan:

Sue berkata...

hehehehehe
yg pasti'e roty telor ko mmg sodap !!!
selere aku mkn wlpn keadaan aku yg agk x ..hhmmmmm.... phm2 je la ea... ='(

myra amalina berkata...

eh ! sy na jgk . mne aci cmny . esok jgk kne pndh skola sy , ps2 bwk bekal byk2 *motifnye na save duet . HAHA

Cikin berkata...

sue : aku fhm . :))
tp kami kan ada . hehe .

myra : hahaha . nak ke ? t ekin pos laju . :))

nurulfaridah berkata...

rajinnye masak pepagi..bgos2.. :)

aMieraroSe'$ berkata...

aku baru lepas masak sambal telor slps diasak oleh ibunda t'cinta. hahah :D

kin, aku xaccept lg award ko. touching mood still on. macam t'pkse jea ko bg. huhu. sedih tau ! :(