Maaf kan aku sekalian blogger tersayang .

Mungkin korang akan kata begitu mudah aku memohon maaf .

Mungkin korang kata sukasuka je mintak maaf .

Mungkin juga korang kata
" kau pesal ? nak mintak maaf bagai ! "

Huh , anda tak mungkin faham kondisi saya tika ini .

Takda sapa yang boleh faham .

Apa yang anda tau hanya lah bertanya .

Apa yang anda tau hanya lah menyalahkan .

Apa yang anda juga tau hanya lah melemparkan tuduhan !
DASAR HIPOKRIT !!!


Motif tulisan aku di atas ?

Hahahaha . Takda pape laa .

Saja mau bikin havoc sebentar .


Sebenarnya aku nak bagi tau .

Ehem ehem ( test mic )

Pengumuman penting daripada buda COMEL .

Saya bakal tidak mengupdate belog untuk tempoh yang lama .

Kenapa ?

Sebab nak exam dah ni .

1 minggu je lagi tau .
Mak , takut laa . huhu ~

Sebelum aku undurkan diri ke belakang ,
aku nak minta maaf laa kat korang

kalau kalau selama aku berbeloging dengan korang ni

aku ada sakitkan hati korang ke

atau terkasar bahasa ke

atau tak puas hati dengan aku ke

( berapa banyak atau daaa )

Korang tolong doakan kejayaan aku ya . TENKIU !
Sayang laa kat korang . SARANGHAEYO !
Baiklah . Aku pergi dulu . Papehal tinggal kan pesan kat shoutbox aku oke ?


Pupye kawan kawan yang tersayang  (:


 

4 ulasan:

eZad niMo berkata...

oo, ingatkn knapa la td. all the best! caiyok2!! =D

aMieraroSe'$ berkata...

eleh, ckp jea 2. nnty t'update jugak blog nie. heheh. btw, gud luck cik cikin comel :D
buat yg t'baek tau !

Cikin berkata...

tenkiu .

p/s : cik miera gundut , btol aku tak kan update . (:

NuMeeQah berkata...

nyah...xda chatbox..susah nk bls ko nyer kata2 indah itu hahahha