Graduasi Pra U 2010

Hari yang aku tunggu tunggu sampai juga akhirnya . Hari GRADUASI ! Tapi sayang sekali , mak ayah tak dapat datang laa . Huhu , anyway kami kena berkumpul dulu kat sekolah sebelum naik bas ke sana . Sempat juga laa ber MAKE-UP dan ber SNAP !

Hasil make up leeya bulat !


Bersama si leeya bulat (:


Half of my classmate .
Haa , ni dah dalam bas dah . Maseh SNAP lagi dan lagi .
Nyot !

Ni owner belog !
Haa , ni pula dah siap pakai jubah . Sementara mendengar intro puan pengetua yang TERCINTA panjang berjela , SNAP laa lagi ! Haha .
Nyot & aku .


Leeya bulat & Hakim .

Sham & Bieha .


Haa . Tu laa antara foto foto nya . Banyak lagi actually . Tapi tetiba semangat kemalasan tu memuncak . Kalau nak tgk lagi , cekidaot FB saya oke (:


p/s : maaf atas kemalasan saya . whahaha . apakah ?

3 ulasan:

superduperleya berkata...

oh sayang . dengan jayanye kau kata kau bulats ? cehh . siap lahh kamu kat sekolah naty . hehe

superduperleya berkata...

eyh salah plax . kau kata aku bulats . hehe

Cikin berkata...

whahaha . mmg btol kan ?

oke laa . leeya COMEL !

eh ? apa aku taep ni ? hahaha :))