First time dapat AWARD !



Good evening semua !

Di sini saya nak ucapkan terima kaseh pada mak ayah saya yang tercinta . Kawan kawan yang menjadi pembakar semangat .

Tak lupa juga pada guru guru , abang , adik adik tercinta kerana menjadikan hidup saya indah & ceria .

Oke oke . Macam amek AWARD dalam ABPBH je . Haha .

Maaf kan saya atas ketelanjuran ini .

Whahaha . Maklum laa . Baru first time dapat AWARD . Tu yang super eksited . Lalala ~


Saya telah di tag oleh
Cik Ain yang sangat laa baek hati .

Terasa rendah diri pula . Iya laa . Kerana diriku begitu berharga (:

Jadi , saya pun nak tag kat mereka yang sangat sangat sangat cantik .
Suesue cumel .

Leeya boolat .

Dayah 

Miera .

Hanna .

Numeeqah . 

Yanie .

 Anys .

* Sepatutnya kena tag 15 orang tercantik dunia , tapi tak jumpa yang lebih cantik drpd mereka *

Bila dah kena tag tu , we have to tell 7 HELL thing about ourself .* malu laa . perangai burok ! haha . *

1 .  Kuat sangat merajuk . * sukar dipujuk *

2 . Sangat laa KEPALA BATU !

3 . Hot tempered . Beware !

4 . Agak kasar sbg seorang perempuan . Hehe .

5 . Kecemburuan melampau .

6 . Agak gedik . Agak ? Salah  tu . SANGAT gedik !

7 . Selalu sangat saket kan hati orang .

* sesiapa pernah terasa , maaf ya ! *


Oke . Itu saja . Yang di tag jangan lupa tag orang lain pula ya !

Adios . Sayang kalian .

Tiada ulasan: