Akibat tak belejar ENGLISH kat sekolah . Haha .

Tijah budak kampung . Tapi kerja kat KL . Biasa laa bila dah duduk town , senang je lupa asal usul . Pakaian tak payah cakap laa , seksi habis . Yang tengok ni seksa ! Bercinta pula dengan mat salleh . Ke mana je pergi , berkepit je dengan boipren mata biru tu .

Nak dijadikan cerita , suatu hari masa tijah jalan jalan dia ternampak boipren mata bitu kesayangan dia tu berkepit dengan wanita lain yang lebih cun & meletop daripada dia . Tijah menangis 3 hari 3 malam . Kecewa punya pasal laa .

Pada malam ke 4 , Tijah ambil pen & kertas . Dia tulis surat untuk putuskan hubungan dengan lelaki mat salleh yang baru dikenalinya sebulan tu . Macam ni laa surat dia :


Mike ,

I WANT TO CUT CONNECTION US .
I have think about this very cook cook . I know I clap one hand only .
Correctly , I have seen you and she walk walk together at town with my eyes myself . You grab hand she .
You always ask for apology back back . I don't trust you again ! You are really crocodile land .
My friend speak you play wood three . First first I think my friend lie me . But now I know you correct correct play wood three .
So , I break connection to pull my body from this love triangle . I know this result I pick is very correct , because you love she very high from me .
So , I cut this connection to go far from here . I don't want you to play play with my liver .
I have been crying until no more eye water thinking about you . I don't want banana to fruits two times .

Safe walk ,
Tijah .

Tiada ulasan: