Sangat mahukannya !

Wee ~ Sangat bangga bila bole online . Maklum laa , paper EKONOMI sudah habes . Jadi aku bole online dengan jayanya ! Haha .

Sepanjang waktu peperiksaan 3 minggu ni , sumpah aku kurang tido . Nescafe memang jadi pemangkin untuk aku tak tido . Akibatnya , MIGRAIN ! Haish , tak apa laa . Segalanya mungkin , untuk STPM . Hee .



Macam semalam paper EKONOMI , membuatkan aku membatalkan niat aku untuk tidur . Memang hampir 24 jam aku tak tidur . Buat revision EKONOMI + BM . Dan aku rasa lega bila jawab exam EKONOMI tadi . Walaupun cekgu sarinah yang cumel tu duduk sebelah aku . Heh .

Aku fikir paper BM mungkin agak senang sikit berbanding EKONOMI , huh . Lagi susa ada laa . Walaupun objektif , tapi memang meroyan aku jawab tadi . Takut laa kalau pull down pointer doe !

Well , anyway . Lepas skola tadi , aku bersama MAKCIK yg tak berapa cumel iaitu leeya , sue , nyot , pegi the store . Motif ? Meraikan tamatnya trial EKONOMI . Heh , maaf cekgu . Bukannya tak suka subjek cekgu . Suka sangat ! Tapi susah oo . Heheh . Paling paling cekgu aku akan baca je blog ni .

Urm , sambung cerita kat the store . Kami makan nasi ayam makcik food court tu . Rindu kat makcik tu . Eh , tak . Rindu kat nasi ayam beliau laa . Hee ~

Tiada ulasan: