Jeritan , pekikan , lolongan .


Macam mana ya nak luahkan ? Kadang kadang perasaan tak boleh diungkap dengan kata kata . Mungkin dengan jeritan , pekikan , lolongan boleh kott . Mana laa gunung yang tinggi saat aku perlukan ? Aku nak daki gunung tu , nak jerit sekuat hati . Kalau jerit dalam rumah tengah tengah malam ni , mahu orang kata macam ni , " histeria ke anak dara ani tu ? " . Hah , lebih kurang gita laa kott ayatnya .

Dah dasar orang yang suka jaga tepi kain orang ! Biarlaa aku nak jerit pekik lolong sekalipun . Bukan ganggu korang pun . Rumah aku kedap bunyi tau . Ahaha , adakah ? Hoy , cik cikin cumel . Kau ingat rumah kau ni macam TGV ? GSC ? Haish . Tapi nanti aku nak buat rumah yang macam tu laa . Heh , itu laa guna abang aku yang pandai tu ! (:

Actly , aku tak tau nak taep apa dah . Sepertinya , hati aku ni dah oke . Wah , tules entri pun dah boleh sembuh hati aku ni . Kalau macam ni , hari hari laa aku nak update !

TAMAT LUAHAN

Tiada ulasan: