Happy Birthday To Me !


Mak , anak mak dah besar ! Eheh . Sudah berganjak ke angka 19 laa tau . Tak lama lagi ada laa pula angka 2 kat depan . Aduh , makin dewasa rupanya aku ni . Sikap aku juga dah matang ! Hooray . Susa tau nak mematangkan diri yang childish ini . Hehe .

Anyway , pada 22 oktober aku sudah diberi kejutan oleh teman teman aku yang tersayang . One week back , plan nak makan laksa kat kedai makcik laksa tu . Dah lama tak lepak situ . So , balik skola jumaat tu , terus laa gerak . Sampai je kat The Store , Leeya & Nyot menyinggah laa situ . Nak top up katanya .

Aku meneruskan perjalanan ke kedai laksa tu dengan Bieha , Biela , dgn Sue . Sampai sana , kami beli air dulu , then duduk duduk je tunggu dorang . Pastu , tetiba je bole hujan . Hehehe . Memikirkan Leeya & Nyot kesian pula . Confirm basah dorang . Hah , tu pun dorang . Hahahaha , kesian nya . Basah lencun nyah ! Nak dijadikan cerita , dorang sebenarnya pergi beli kek untuk aku . Wah , terharu mak ! Katanya nak beli kek bulat . Tapi tak cukup bajet . Dorang pon beli laa kek yang dah siap potong tu . Haish , tak payah laa susa susa . Aku tak nak susa kan korang tau .


But seriusly , aku happy sangat . Tapi Bieha & Biela tak sempat merasa kek pula . Tu laa , balik awal sangat . Kami berempat bedal kek tu kat McDonald , my favourite spot (: Ini laa moment kami .


Peace <3

Bermesra bersama leeya bulat !
Bieha & Biela tak merasa kek tu .
Buda Sue khusyuk makan nenas :)

Thanks korang sebab dah buat aku happy sangat sangat .

I love you !

Wo ai ni !

Saranghaeyo !

Na unnai kadellikirin !

2 ulasan: