Aku tak sekuat yang aku sangka



Kenapakah tiap kali aku buka FB dia ,
aku rasa semacam 1 perasaan yang kurang enak ?
Mungkinkah aku masih ada rasa tu kat dia ?
Tidakkah rasa tu bole hilang ?
Persoalan yang susa untuk aku dapat jawapannya .
Ahh , rasa !
Tolonglah hilang .
Pergi main jauh jauh .
Jangan ganggu ya .

Kenapakah bila aku tengok kat FB ,
dia ada relationship with someone ,
Aku rasa sedih .
Aku patut gembira kan bila dia bahagia ?
Perlukah ?

Perlu laa . Sebab aku ada rasa hati lagi .
Tapi kenapa bila aku nak rasa bahagia untuk dia ,
aku akan rasa sedih .
Sedih yang teramat sangat .

Hey , makcik cikin .
Kau kan kuat !
Kuat ke ? Huh .
Aku tak sekuat yang aku sangka rupanya .
Selama ni aku fikir aku bole tangani
rasa yang macam ni .
Aku sendiri belum kenal diri aku yang sebenar laa .

Nasib baik aku ada keluarga .
Keluarga yang penyayang dan bahagia .Aku beruntung .

Nasib baik aku ada kawan yang ramai .
Tak laa kesunyian .Aku beruntung .

Sudah !
Ketepikan rasa bodoh ni .
Teruskan usaha ke arah kejayaan .
YA , ke arah kejayaan yang pasti milik aku .
Milik bersama kawan kawan tersayang .
STPM . Kasi gegar !
Jangan gentar !

4 ulasan:

Sue berkata...

eeeuuww my sygs...!!!!
saba keyh...!
kite org sentse de ngn ko....=))

Cikin berkata...

sygg laa kat korang :)

ZhEt berkata...

hello kwn baru :)
be strong no matter what.
when someone leave, it is because someone better is about to arrive.
keep praying insyaallah He'll help :)

Cikin berkata...

hey , thanks !
really aprreciate that :)
anda juga .