22 Oktober !

Apa ada dengan 22 oktober tu ? Mungkin bagi korang adalah hari biasa . Alaa , apa laa sangat 22 oktober tu . Sekadar hari biasa yang bakal dilalui . Heh , bagi aku tidak . 22 oktober tu sangat istimewa && special bagi aku tahu . Sebab tu tarikh keramat aku . Eh ? Haram pula . Urm , tu BIRTHDAY aku laa .

Wee ~ tak lama lagi aku akan menjejak 19 tahun . Gila bangga laa weh . Walaupun ramai kawan aku dah menjejak angka 19 tapi aku tetap juga bangga . Dan aku bersyukur sangat sebab aku dipanjangkan umur untuk masih bernafas dan merasai umur 19 .

Lepas 19 , 20 pula . Wah , sekejap je ada angka 2 di depan . Sudah beranjak dewasa rupanya aku ni . Tapi masih lagi childish lagi . Eheh . Childish ? Sikit je kot . Aku ni matang sebenarnya ! Hahaha . Oke , dah laa tu .

Urm , anyway . Aku mengharap hadiah dari korang semua . Bak sini . Pada yang jaoh tu , tak payah laa risau . Korang bole guna pos laju . Kalau korang tak guna pos laju , nanti abang abang hensem kat pejabat pos tu takda kerja pula . Ahah .

Dan korang tak perlu risau . Kalau hadiah tu lambat sampai pun , aku tetap terima . Jadi , takda sebab untuk korang tidak menghantar hadiah kepada diriku ini kan ? Hee . Banyak option aku bagi dah . Waha . Banyak ke ? ! je kott rasanya . Heh .

TAK SABAR !

Tiada ulasan: