Edisi malam raya

Sibuk . Sibuk sangat . Perdana menteri pun tak sesibuk aku . Orang lain , masa malam raya ni dah tak buat kuih . Semua dah setel . Tapi aku ? Masih duduk depan tv sambil bentuk bentuk kan biskut nemos marcos . Nyum nyum ! Penat tahu ? Keje biskut mengambil masa yang agak lama juga laa . Jam 1 kot baru setel . Huh .

Then mula lah kerja kerja pasang langsir . Bukan senang tau . Sebelum pasang langsir uh , kene masukkan penyangkut dulu . Then nak kene iron . Haish . Dah laa langsir uh besar . Kenapa laa tak sebesar saiz baju je . Urm . Oke , merepek . Sikit punya lama laa nak settle kan kerja langsir uh . Jam 4 kot baru setel .

Rasa mengantuk uh , tak payah stori laa . Gila mengantok . Hampir 24 jam kot tak tido . Tapi alang alang dah jam 4 uh , stay awake je laa . Tunggu subuh sekali . Sementara buat kerja tadi uh , sempat gak laa isi masa terluang yang tak seberapa uh dengan mengTEXT ( kesalahan bahasa ) si YB dengan ATOK . Haha . YB bukan Yang Berhormat atau Yang Berbahagia atau apa saja laa . Sebab aku tak hormat dia , dan aku tak rasa dia bahagia ! Haha . Oh , tidak . Gurau saja , hehe . YB uh sebenarnya Nazrin Mazlan . Mungkin gayanya yang agak agak seperti YB ( adakah ? ) , sebab uh digelar sebegitu . ATOK pula . Beliau bukannya datuk aku . Hebat laa kalau datuk aku boleh berjaga tengah pagi buta semata - mata nak text aku ! heh . Beliau bernama Naem Roslan . Beliau digelar atok sebab beliau sudah tuatua setahun saja ) .

Selepas uh , rasanya rumah ni masih bersepah . So , dengan rajinnya aku mengemasnya . Hah . Tiba tiba rajin . Kemas punya kemas punya kemas , sedar sedar dah jam 6.30 . Mata memang mengantuk gila . Dah nak terpejam dah ni . Tidur saja laa . Sedar sedar dah jam 8 pagi . Mak kejut .

Tunggu edisi pagi raya .

Tiada ulasan: