Perasaan

Dah banyak kali rasa macam ni .
Ish , tolonglah blah .
Tolong , aku tak nak rasa ni .

Rasa apa ?
Rasa rindu laa .
Pada sapa ?
Pada dia .

Ah , kalau aku bagi tau pun ,
kamu bukan tau .
Aku memang sayang dia .
Sayang sangat sangat sangat .
Walaupun , dia MACAM TU .
Macam mana tu ?
Tak payah laa tau .

Namun begitu , aku rasa bersalah .
Kenapa ?
Zina hati laa . Ish .
Tak nak terlibat laa .
Tapi macam mana nak bendung , huh ?

Pernah satu ketika ,
aku menangis .
Menangis pasal rindukan dia .
Berbaloikah ? Biarkanlah .

Sekarang , aku rasa bahagia .
Cukup bahagia .
Keluarga , kawan kawan .
Memang kesayangan laa .
Top of my heart . Love !

Sekian :)

3 ulasan:

sue olala berkata...

ehem.. adoi.. spe la ko rindu tu kikin ooiii... o.0

superduperLEYA berkata...

ekin syg . i think i know whos dat person . erm . i know u're strong enough to fight with diz kind of situation . iloveyou . babe !

Cikin berkata...

sue : haha . rindu ? apa tuh ? da delete dah feeling uh :)

leeya : thanks babe . really need moral support laa . ily too :)