Pengumuman Puasa .

Assalamualaikum bloggers sekalian ! Di sini sy nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa di bulan mulia , Ramadhan . Semoga kita semua mendapat keberkatan-NYA . Oke , sejak bila aku mula berkata - kata begini . Urm , dah 5 Ramadhan baru nak buat pengumuman . Apa2 laa . Ahah , tak kesa laa .
Dugaan bulan puasa ni memang banyak . Macam bulan puasa tahun - tahun sudah . Tapi tahun ni berbeza banyak . Memang banyak kelainan laa tahun ni . Seperti :
1 . Yaya & Epit takda =(
2 . G7 dah jadi G6 ( kami je yg tahu )
3 . Perangai aku dah lain
4 . Yang aku harapkan , urm .. ( hah , tak payah laa story )

Urm , begitu laa . Dah laa . Tukar topik . Sangat tak best cerita uh .

Tahun ni macam tak best laa . Maseh terfikir - fikir sama ada nak raya ke tak nak . Mana tak nya , lepas cuti raya je , teros trial . Gila ! So , trial kan lebih penting daripada raya . Maka dengan ini ( ehem ehem ) , yang penting mesti laa didahulukan , kan ? Macam 1 Malaysia pulak , rakyat didahulukan , pencapaian diutamakan ! Haha . Adoi .
Dah laa . Penat taip ni . Nak away , mahu buat revision . Next week ada test . Haish , STPM pun nak dekat .

ADIOS !

2 ulasan:

hidayah rahim berkata...

goodluck syikin! :)

Cikin berkata...

wahaha . tenkiu dayah .
u too :)