Oh , my hair !

Daripada rambut yang serabai bertukar kepada rambut yg kemas dan menawan ! Hahaha . Yeay , sudah potong rambut . Ini bermakna tiada lagi rambut yang merimaskan dan gugur memanjang . Aku un tak tau laa apa style rambut ni , maen tunjuk ke dalam katalog uh . Hehe . Tapi memang pandai laa tokay kedai tu potong . ILY <3 ! Haha . Gila !


Sampai nak tertido laa tunggu kat situ , tapi bukan sebab kerjakan rambut aku . Aku tunggu sorang budak uh buat rebonding . Kata 1 jam je . Huh , tapi sampai pukol 6 tau ! Budak itu bernama NUR AIN AMIRAH ! Haha , sapakah beliau ? Ya , beliau adik perempuan saya satu - satunya . ILY <3 ! Urm , alamatnya , beli juadah bukak puasa kat pasar je laa . Haha . Takpa , yang penting aku & beliau gembira . Heheh :)

2 ulasan:

sue olala berkata...

wahhh..!!! macik kikin potong rmbt..!!! ngeh3.....
pehh..!! adk ko wat rebonding...? asl ko x wat skaly... musty ko 6pk g comel..!!!!! wahahahah... *ehem... comel ke..?? agagaggaggagg

Cikin berkata...

hahaha . banyak laa kau . saket pinggang aku tunggu lama2 . haa ~ aku comel laa :)
( bangga sebentar )