Habes azab sebentar

Jadual Ujian Ogos 2010
Wahaha . Dengan terteranya jadual tersebut , maka dengan ini saya ingin buat pengumuman . August Test sudah tamat ! Yahoo . Hehe . Ternyata susah2 belaka soalan nya . Adoyai . Tak cukop tidur uh . Lepas abes paper je , masa terluang di gunakan untuk tido . Hehe . Tapi tak boleh relax lagi laa . Nak tau pasal apa ? Urm , pasalnya . STPM nak dekat . Tau tak STPM uh apa ? Adoi . Tu pun tak tau . STPM uh adalah Sijil Tinggi PEMINANGAN Malaysia ! Haha . Just kidding . Sijil Tinggi Pendidikan Malaysia laa . Hee . Lagi 3 bulan kot , gila cuak ! Memang kena usaha double triple plus plus multiple . Wah , banyak kot uh . Hee . Tapi nak berjaya punya pasal , saya akan usaha kuat2 sungguh2 ( dengan semangat tinggi ni ) ! Saya mahu mak ayah saya bangga sama saya . Insya - Allah .

Tiada ulasan: