Berbuka lagi

Kau tahu aku berbuka apa semalam ? Haa ~ Ni yang nak kasi tau ni . Urm , mak aku buat ayam masak lemak cili api . Nyum nyum ! Aku nak kari tapi mak buat masak lemak . Tak kesah laa . Hehe . Sodap gilos ! Terangkat beb . Haa . Korang jeles kan , kan ? Ahaha . Ni hah , nak tambah tahap kejelesan korang !


Wee ~
Apa macam ? Best kan ? Hehe . Carrot dengan kobis bunga uh aku masak dengan penuh kasih sayang tau . Well , bukan nak bangga diri tapi memang sedap ! Hehe . Dengan bantuan sos tiram kesayangan aku . Kalau nak , masak laa sendiri . Ngee ~

Tiada ulasan: